donderdag 11 september 2014

Bevlekt ontvangen

Hoera Hoera!!

Na een moeizame nacht en dag, is Mojo op maandagavond 8 september verlost van haar dikke buik. Het is helaas een keizersnede geworden, maar gelukkig waren alle 5 pups nog in leven. En ook Mojo heeft de operatie goed doorstaan. Het blijft natuurlijk een gevaarlijke periode de eerste tijd, maar vooralsnog gaat het allemaal vlekkeloos. 

Nou ja... vlekkeloos?! Niks vlekkeloos, want Mojo heeft ons maar liefst verrast met 3 gevlekte pups en 2 black and tans. Dit is echt een kadootje voor mij. Want hoewel ik de combinatie weloverwogen heb gemaakt, met name als grondslag voor een nieuwe gevlekte lijn, had ik wildkleur en wildkleurige tijgers verwacht. Ik had heel stiekem gehoopt op black and tan, er was een kleine mogelijkheid, maar echt groot had ik die kans niet ingeschat. Dus het is heel fijn om te weten dat Mojo drager is van black and tan.

De pupjes waren flink toen ze ter wereld kwamen en ze groeien heel goed. Het zijn 2 black and tan reuen, 2 getijgerde reuen, en een getijgerde teef.
Dat wordt weer genieten!


Het roze bandje is de teef, de anderen dus de reuen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten