maandag 30 december 2013

Best Wishes

 
Het is al enige tijd geleden dat ik heb geschreven op mijn blog.
Daarom nog even vlak voor het einde van 2013 een klein berichtje.
 
Afgelopen jaar is snel gegaan. We hebben door omstandigheden maar één nestje gehad, maar wat voor één. Geweldige lieve en leuke pupjes zijn daaruit geboren. Zo leuk dat we besloten om er één aan te houden voor de toekomst van de ruwhaar tijger teckel. En onze Mystique past heel goed binnen de roedel.
 
Verder zijn er goede en minder goede dingen gebeurd, dat is nu eenmaal zo. Maar ach... een nieuw jaar, dus nieuwe kansen. Hopelijk gaan de geplande nestjes dan wel door. Er staan enkele leuke en spannende combinaties op het programma. Ik kijk er naar uit! Enkele teckelmeisjes zullen hun eerste nestje gaan krijgen en ik ben zo benieuwd hoe ze het er af zullen brengen als echtgenoot en moedertje. Van zichzelf hebben ze al een leuk karaktertje, maar dat zegt natuurlijk helemaal niks over hun "fok"capaciteiten.

Rest mij nog om via deze weg iedereen een heel goed uiteinde te wensen en een heel gezond en gelukkig 2014. Tot ziens in 2014....
 
Groetjes
Robert, Esther en de hondjes

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten