dinsdag 21 mei 2013

MYSTIQUE



 
Alle pups zijn afgelopen weekend naar hun nieuwe huisjes gegaan en ik heb alleen maar goede berichten gehad. Nu wordt het dan ook tijd om verder te gaan genieten van onze eigen nieuwe pup. Ze heet Mystique, ze is een heel bijzonder meisje. Ze heeft natuurlijk de uitzonderlijke chocolade-tijger kleur en dat is ook één van de redenen dat ze is gebleven. We hopen de tijgerkleur met haar verder op de kaart te kunnen zetten in de toekomst. Maar eerst maar eens afwachten hoe ze gaat opgroeien. Vooralsnog is ze gewoon heel lief, schattig en ontzettend aanhankelijk, grappig, speels en knap. Dat zegt natuurlijk elke moeder van haar kind, dat snap ik wel.... en ik zeg het van mijn pupje, Cheyenne en Ott hebben natuurlijk al het werk gedaan en daar ben ik hun heel dankbaar voor!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten