woensdag 1 mei 2013

KONINGSDAG 30 april 2013

Dit keer geen verhaaltjes en fotootjes over de teckels of de pups. Deze dag stond namelijk in het teken van de Kroning van Willem-Alexander!
Het was een mooie dag en om een impressie te geven van hoe wij Koningsdag vieren, een aantal foto's.
 
Op de vrijmarkt in Etten Leur lagen ook wel eens hondjes bij de kraampjes. En als ze in de stemming waren, zette ik ze op de foto.
  Er waren spelletjes...
 Het was een gezellige drukte...
 Er werd gesminkt....

 Er stond een vrolijke snoepkraam....
 Er werden mooie spulletjes te koop aan geboden...
 Een klapstuk van deze kraam was een van lamabont gemaakt wandkleed van ongeveer 1.5 x 1 meter. Ik heb het niet gekocht want zoveel centjes had ik niet bij me...
 Luchtkussens voor de kleintjes en af en toe een muziekstukje van een kind...
 En daar is ie dan, de favoriet van de dag:
helemaal in feeststemming, maar volgens mij was hij dat altijd... een schat van een Ierse terrier!
 Een moeder en haar zoon genieten samen van een suikerspin...
Je kon ook zonder rijbewijs een ritje maken...
 En iemand speelde op zijn viool...???
 Een ouder hondje wat mee mocht langs de kraampjes, veilig in z'n karretje...
Er waren vrolijke mensen helemaal in stijl en passende outfit....
 En weer musica...lekker dweilen...
 En dit vond ik dan weer jammer van de prikband....
 En dan was dit weer een heel ander gezicht, vrolijk en blij en de hondjes ook... gezellig op schoot en knuffelen maar...


En als afsluiting van een prachtige dag kregen we een sublieme maaltijd van mijn vriendin Ellen! Ellen nogmaals bedankt! We vonden het heel gezellig!

 

En dit allemaal ter ere van de kroning van onze nieuwe Koning Willem-Alexander!!!
Lang leve de Koning en heel hartelijk bedankt voor deze dag!
Prinses Beatrix... u ook bedankt voor de afgelopen jaren! Geniet van uw welverdiende pensioen (noem je dat eigenlijk zo?).

 

O nee, de dag was nog niet ten einde, ik moest nog even met mijn helikopter over de vloot vliegen van de Koning en Koningin op het IJ....

 Of was dat laatste toch een droom?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten