maandag 4 februari 2013

Er is weer nieuws

Ja het is alweer enige tijd geleden dat mijn blog is bijgewerkt. Maar in de tussentijd is er vanalles gebeurt. Zo woont Liam nog steeds bij ons. Het is een heerlijk ventje en niks mis mee, als zeg ik het zelf. Kijk zelf maar;


En dan is er nog Cheyenne, ze is eerder dan verwacht loops geworden en inmiddels ook gedekt door een wel zeer knappe chocolade/tan reu. Nu even afwachten of ze daadwerkelijk zwanger is en als dat zo blijkt, verwacht ze eind maart haar pupjes. Tijdens de dekking was de dekreu tamelijk onbekend, maar sinds afgelopen weekend moet hij bijna wel last hebben van sterallures. Want de dekreu
 Ottokar von den Densenbergen
is op de show in Eindhoven 4e BIS geworden.
Voordat hij dat werd, heeft hij eerst alle teckels verslagen met zijn schoonheid. En dat staat natuurlijk niet verkeerd op zijn CV. Nu maar hopen dat Ott zijn kinderen ook zo mooi en lief worden.
Bij deze wil ik zijn bazinnetje Will Dokter nogmaals hartelijk feliciteren!
En natuurlijk mag een vers fotootje van Ott niet ontbreken, hier is ie dan;



 Op deze show in Eindhoven, had ik zelf ook Beryl en Harmony ingeschreven.
Voor Beryl was het de eerste keer, ze deed mee in de puppyklasse. Harmony deed mee in de openklasse. Beiden hadden een prachtig verslag. Beryl werd Beste Puppy en Harmony kreeg 3U.
Dus ik was wel trots op mijn meisjes.
Grappig om te vermelden was dat de groene tapijtstroken die in de ring op de grond lagen met plakband aan elkaar waren geplakt. En iedere keer als Beryl die moest passeren, nam ze een klein sprongetje daarover heen. Nu weet ik wel dat dit niet de bedoeling is, maar zeg nou zelf.... dat is toch lief ????



Geen opmerkingen:

Een reactie posten