maandag 13 augustus 2012

Duikteckels

Vandaag zijn Enjoy en Harmony mee geweest naar de duikstek De Bergse Diepsluis. Mijn man en vrienden gingen daar een duikje maken en na afloop drinken we dan altijd nog koffie en praten een beetje na. Ik ben degene die op de auto's past, her en der wat hand en spandiensten verricht en foto's maakt. Een soort veredelde koffiejuffrouw ook...
Maar ik zou Esther niet zijn, als ik daar een uur ga zitten wachten zonder hondjes, dat kan natuurlijk niet. Daarom had ik deze keer twee wel heel gemakkelijke hondjes meegenomen. Degene waarvan ik zeker weet dat ze aan mijn zij blijven, ook al zijn ze los. En de twee die wel een potje kunnen breken bij alle recreanten die daar aan het water zitten. Hun zwemcapriolen trokken wel bekijks en vooral Harmony nam iedereen in de maling door zogenaamd haar bal aan te bieden. Als de mensen dan lachend de bal uit haar bek wilden halen, rende ze gauw weg. Maar dat kon de pret niet drukken.









                                           En na afloop natuurlijk even drooglopen.


















1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto,s Esther, ook een beetje jeugd nostalgie voor mij wij gingen altijd met mijn vader mee die ook sportduiker was.
    Hele dagen doorgebracht bij het Grevelingemeer in Zeeland :-)

    BeantwoordenVerwijderen